skön där!

Igår gled jag upp på skolan, efter dryga 200 mil, lagom nervös! Packade upp allt stash, sen slocknade jag som gammal mand klockan typ 1500,vaknade vid 1700 hörde att ngn satt och pratade på nedervåningen, tog nästan en timma innan jag tog mig själv i kragen och vågade mig ner. Väl nere möttes jag av tre glada. Alla jag har pratat med hittils verkar schyssta, men det är väl alla första dagen, får  väl se om några månader igen :). Tror/känner att det här året kommer bli hur bra som helst!

Ikväll är det öppningskväll, är väl lite festligheter och mer getoknowande.

image7
Här är det första som möter mig, mycket generöst...notera även signaturen.



image8
Mitt rum sett från dörren in.


image9
Mitt rum sett från fönstret.



Ha det nu så fint alla mandar och diverse brudar.


Laters!

Kommentarer
Postat av: Majkel

Yeah, goett att du är framme och att allt verkar bra. Mysigt rum dessutom, mycket kousligt, eller hur de stavas, hehe. Cheers

2007-08-18 @ 12:57:45
URL: http://majkel.blogg.se
Postat av: Emil och Jakum

Häääj Fürlip!
Ser stabilt ut. Gött med en liten glad överasskning när man kommer fram också...Snackar om kolan.
Har du spanat in någon go norsk än eller? Du får fan jobba på nu...Du har ju fan varit uppe i 4 dagar redan! Vill ha rapport om lite action snart! No pressure! ;D
Nu ska vi dra i oss några öl och checka Schultz på MEZA...Ha det så kul!
Emil och Jocken!

2007-08-18 @ 22:30:55
Postat av: Simon

Hallo hallo.
Gott att resan gick bra och att du fick lite mat på bordet när du kom fram efter en så lång tripp. hehe. Har du fått visa din fina norsk-dialekt? Den går nog hem hos dom också... Här är det lätt. Östgöta dialekten sitter som handen i handsken. Hoppas att du har det bäst och trivs. Tänkte göra två flugor på smällen och kolla jockes blogg me!
Ses. Kram Simon

2007-08-26 @ 22:03:57
Postat av: pB

Roligt att du fixade en blogg. Trodde dock att du skulle börja på en skola och inte på ett fångläger. Det ser ju ut som du hamnat i en fängelsecell.
Ha´t goett!

2007-08-27 @ 12:42:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0