Chilla typ

Vaknade 1230 igår fick lite panik då jag inte gjort ngt speciellt på hela veckan pga knät, så jag raggade tag i en bil och drog och fiskade lite, fick dock bara två pyttesej plus trassel på linan och ett förlorat drag, så jag drog hemmåt efter en timma. När jag går ur bilen ser jag Silje och frågar vart dem är påväg med alla valpar, dem skulle upp till ett litet vatten som ligger ovanför skolan så jag hänkade på dit. Lirkade ut trasslet och drog iväg några kast, dock fick jag inget, och trasslet var snart tillbaka igen så jag plockade ner skiten och grabbade tag i valp och slängde in den innaför jackan, bästa värmekällan ever.

yeah yeah, hoppas ni hade en bra fest i g-torp!


Laters!

image22
Kåfjord, vid Alta

image23
Kåfjård, vid Alta

image25
Ravn David under uppsikt av en liten byracka

image27
Marte med ett gäng hundar

image28
Silje chillar typ

image29
Daniel tog sig ett dopp, kallt azz.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0