fotomarathon

I onsdags hade vi på fotolinjen ngt som kallades fotomarathon, vi skulle vara klädda för en dag ute och jag kom in i lektionsalen med turbyxor, fjällskor och stora säcken...det visade sig att vi skulle ta bilder av människor och vi skulle dra lappar om vart vi skulle. Jag fick "gamle sentrum, videregående skole" vilket alltså är gymnasiet här i Alta, jag sprang fortare än körven och bytte om till civilkläder. Kom till skolan och gled in på lärarummet och snackade med en lärare, han skulle precis gå iväg och ha samhällskunskap, jag följde med och satt med i lektionsalen i typ 40 min, efter det gled jag runt lite på skolan och tog bilder.


v.40 har vi höstlov här, då tänkte jag hyra mig en bil och glida upp till Nordkap, hoppas det är gött väder då. jaja.

Laters skaters!

image38

image39

image40

image41


Kommentarer
Postat av: per

koola bilder. Du har ju järnkoll komposition. Men! var är kidsen? Du var ju på en skola, ikke sant.

2007-09-24 @ 23:06:03
Postat av: Mackan

Fan va gött att se fillan!! billderna se jävligt bra ut!! jag gillar speciellt illern(eller vad nu det är )!! ha det gött mvh mackan

2007-09-30 @ 12:47:16
Postat av: Perra

se till att fylla bloggen med iakttagelser från roadtripen, både text och bild. Har du sett filmen eller?

2007-10-04 @ 19:19:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0