pissröv

Tja tjenna hej tja läget? tja hej tjenna.

Jag har nu lyckats paja mitt vänstra knä...igen, det var längesen sist. Satt i en jävligt konstig ställning och när jag sedan skulle resa mig så gick det inte att räta ut benet igen. KUL! Hoppas bara att det blir bra till måndag, då ska vi nämligen ut på en fem dagars tur till en stor nationalpark som heter Seiland. jäjä

När hela skolan var på sån lärakännavarandratur första veckan så delades man in i 3 olika grupper när vi skulle gå till platsen för rendevouz, en grupp gick på topptur, en annan fiskade och den tredje gick med hundar, jag valde den tredje. Slänger upp lite bilder jag tog på de olika byrackorna.

image18



image19
Här är jycken jag gick en sväng med.


image20


image21

Kommentarer
Postat av: Emil

Äckligt skarpa bilder!!!! GRYMT!
Hoppas knät löser sig...Jag körde lite spinning igår och fick ont i knät...Suger ju..
Blir ortoped om 2 veckor. men men hoppas på att inte vintern sabbas bara.
Mer bilder vill vi ha! Fortsätt knäppa!

2007-09-04 @ 15:08:46
Postat av: Thomas

Får värsta Dansar med vargar-vibbarna haha. Bra film.

2007-09-04 @ 18:22:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0